عکس های سکسی جنا نیکول با سوتین سیاه و شورت باریک + بیوگرافی

کیدن کراس بازیگر پورنوی آمریکایی و لابی‌ گر برای صنعت سرگرمی‌های بزرگسالان یا پورنوگرافی است که در ۱۵ سپتامبر ۱۹۸۵ در شهر ساکرامنتو، کالیفرنیا متولد و بزرگ شد. علاوه بر این تحت عنوان جنا نیکول به فعالیت مدلی نیز می‌پردازد.
کراس رقص برهنه را در سن ۱۸ سالگی در «شو گرل ریک» در رانچو کوردووا، کالیفرنیا به منظور دریافت پول بیشتر برای خرید یک پونی (اسب کوتوله) آغاز کرد. او بعدها با یک بازیگر آشنا شد و مدلینگ را در مجله‌های بزرگسالان آغاز کرد.
کراس در نوامبر ۲۰۰۶ در حالی که در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در سکرمنتو دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی بود یک قرار داد انحصاری بازیگری با Vivid Video امضا کرد. فیلم‌های او با ویوید اینترتینمنت شامل «نخستین بار کیدن»، «زمان دشوار» و «هم اکنون اینجا باش» می‌باشد. اما متأسفانه او نتوانست قراردادش را تمدید کند و یک سال بعد بازیگر آزاد شد. پس از یک ماه او قراردادی انحصاری با شرکت شرکت آدم و حوا امضا کرد. کراس در چندین قسمت از مجموعه نمایشی واقع نمای بلوک در شبکه جی ۴ بازی کرده است که در آن دختران برای عکسبرداری از خود به یک هتل می‌روند. او همچنین در مجموعه نمایشی جواهرات خانوادگی جن سیمونز بازی کرده است. کراس در سپتامبر ۲۰۰۸ عنوان سوگلی ماه پنت هاوس را کسب کرد.

digital_desire_jenna_1 digital_desire_jenna_2 digital_desire_jenna_3 digital_desire_jenna_4 digital_desire_jenna_5 digital_desire_jenna_6 digital_desire_jenna_7 digital_desire_jenna_8 digital_desire_jenna_9 digital_desire_jenna_10 digital_desire_jenna_11 digital_desire_jenna_12 digital_desire_jenna_13 digital_desire_jenna_14

بیان دیدگاه